Z giełdy. Elizówka
            
				Ostatnio klienci nie szukali najtańszych dostawczaków. - Większość osób szukających auta do pracy woli zapłacić trochę więcej i jeździć czymś ze sprawdzoną i trwałą konstrukcją, zainteresowanie najtańszą, polską techniką jest mizerne - stwierdził właściciel Poloneza z 1996 roku, wycenionego na 3,2 tys. zł.
Ostatnio klienci nie szukali najtańszych dostawczaków. - Większość osób szukających auta do pracy woli zapłacić trochę więcej i jeździć czymś ze sprawdzoną i trwałą konstrukcją, zainteresowanie najtańszą, polską techniką jest mizerne - stwierdził właściciel Poloneza z 1996 roku, wycenionego na 3,2 tys. zł.
  
    
    
    
      | Fiat Ducato 2.5 D | 
      1994 / 236 | 
      furgon | 
      15,9 tys. zł | 
    
    
      | Polonez Truck 1.6 B+G | 
      1996 / 198 | 
      skrzyniowa | 
      3,2 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.5 D | 
      1996 / 226 | 
      kombi | 
      9,5 tys. zł | 
    
    
      | Iveco Turbo Daily 2.8 TD | 
      1996 / 221 | 
      furgon | 
      17,9 tys. zł | 
    
    
      | Lublin II 2.4 TD | 
      1997 / 145 | 
      skrzyniowa | 
      11,0 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 1.9 D | 
      1997 / 270 | 
      furgon | 
      16,5 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 
      1997 / 274 | 
      furgon | 
      25,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Vito 2.2 CDI | 
      2000 / 280 | 
      kombi | 
      26,5 tys. zł | 
    
    
      | VW LT35 2.5 TDI | 
      2003 / 134 | 
      furgon | 
      51,0 tys. zł | 
    
    
      | Opel Combo 1.7 DTI | 
      2005 / 45 | 
      furgon | 
      27,0 tys. zł |