Z giełdy. Elizówka
            
				Na placu z dostawczakami brakuje niewielkich samochodów użytkowych na bazie aut miejskich. Oferowane tu furgonetki są najczęściej maksymalnie przedłużone i podwyższone. Takie samochody jak wystawiany ostatnio Ford Fiesta Courier cieszą się więc dużym zainteresowaniem.
Na placu z dostawczakami brakuje niewielkich samochodów użytkowych na bazie aut miejskich. Oferowane tu furgonetki są najczęściej maksymalnie przedłużone i podwyższone. Takie samochody jak wystawiany ostatnio Ford Fiesta Cou-rier cieszą się więc dużym zainteresowaniem.
  
    
    
    
      | Renault Trafic 2.0 D | 
      1989 / 301 | 
      furgon | 
      3,5 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 2.4 D | 
      1992 / 207 | 
      furgon | 
      12,0 tys. zł | 
    
    
      | MB 308 2.3 D | 
      1995 / 473 | 
      furgon | 
      18,5 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.3 D | 
      1995 / 215 | 
      furgon | 
      23,0 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.5 D | 
      1996 / 223 | 
      furgon | 
      8,5 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 2.5 TDI | 
      1997 / 259 | 
      furgon | 
      26,5 tys. zł | 
    
    
      | Lublin II 2.4 TD | 
      1998 / 154 | 
      skrzynia | 
      17,2 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 
      1999 / 370 | 
      kombi | 
      31,0 tys. zł | 
    
    
      | Ford Fiesta Courier 1.8 TD | 
      2001 / 173 | 
      furgon | 
      13,1 tys. zł | 
    
    
      | Hyundai H1 2.5 TD | 
      2002 / 156 | 
      kontener | 
      33,5 tys. zł |